Tgbabrn öncelikle çok geçmiş olsun o bizdede oldu karma aşı da oluyor dedi doktor günde bir iki kere kolonya pamukla biraz bastırarak o şiş yere kompres yapmanız gerekiyor ama düzelmesi biraz zaman alıyor korkulacak bişey yok endişe etmeyin normalmiş olması. Ateşi içinde 38 i gördüyseniz yarım çay kaşığı calpol verin 6 saatte bir.