Allahım içim okadar acıyor ki keşke çok param olsa da hepsine yetebilsem 😔 sürekli instagrama girdiğimde karşıma mutlaka bir bebek çıkıyor birine yardım yapıyorum başkası cıkıyor ona yapıyorum baskası cıkıyor ama tek basıma yapabilicegım yardımlar ne yazık ilacın pahalılığından dolayı yetmıyor . Az önce de ırmak bebek cıktı karsıma allahım okadar kötü oldum ki kalbim sıkıştı yavruma evladımı gördükçe sürekli benide bu sebeplerden endişe korku sarıyor . Bütün bebeklerin hepsi benim gözümde kızım nasılsa onlarada öyle bakıyorum hepsi melek anne olduktan sonra çoğu şeyi daha cok anladım allah kımseyı evladıysa sınamasın . Nasıl bir devletiz devlet neden cocuguna sahıp cıkmıyor neden ılac getırmıyor surrklı dusundukce ofkelenıyorum . Sizden bi anne olarak bende rica ediyorum hepiniz duyarlısınız biliyorum ama ben tekrardan gündeme getirmek istedim unutturmamak için😔 fitrelerinizi sma lı hasta bebeklere bağışlayıp bağışlattırın lütfen tez zamanda bütün hasta bebeklerimiz sağlığına kavuşur inşallah 🙏🏼