İyi akşamlar hanımlar, kızım 6 ay 23 günlük başlıktan da anlaşıldığı gibi ek gıdaya başladık ve kabız oldu biraz önce biraz zeytinyağıyla poposuna masaj yaparak kakasını yaptırmaya çalıştım çok ağladı sert sert minik parçalar çıkardı ama sesi gitti ağlarken. Doktoru kansuk fitil vermemi söyledi onu atınca iyice ağladı biraz daha gazıyla çıkardı ama karnı yumuşamadı hala😞 Ne yedirebilirim içinin yumuşaması için? O kadar gözüm korktu ki hep böyle olmaz inşallah🤲🏻 Anne olmak çok zormuş gerçekten..