buse1996 Anneler şuan da 4 aylık bebeğim var doktoru sağlık ocağının verdiği Demir ilaçını kullanma şuan da ağır gelir 6 ayda başlarsın dedi sizler ne kullanıyosunuz sağlık ocağının verdiğini mi yoksa ocean Microfer Demir ilaçımı aklım çok karıştı
Bebegimm1 buse1996 ben saglik ocaginin verdigini almadim kabizlik gaz huzursuzluk vs falan yapiyormus ocean microfer aldim memnunum 4aylikken basladik doktoruma sorarak basladim
esraesma buse1996 Sağlık ocağının verdiğini kullanmayın bizde ocean microfer kullanıyoruz şimdilik bi sıkıntı yok anca tahlillerde anlarız iyi gelip gelmediğini
Ogulcan buse1996 ben ocean mikrofiber kullanıyorum canım çok memnunum sağlık ocağın verdiği vitamini de kullanmayıp ocean markasınınkini tercih etmiştim
Ogulcan buse1996 en iyisi canım çünkü ağır ilaçları ocean mikrofer Demir ilacını da tercih edebilirsin hem severek içiyor oğlum hemde kıyafetşerin de leke bile yapmıyor oğlum şişesini görünce ağzını açıyor 🤣