Canım anneler. Kızım 8ay10 günlük. Şimdiye kadar 0-6 avent Ultra air emzik kullandım. Artık 6-18 olanından alayım dedim ve aldım şu ikili olanlardan. Ama ilay tutmuyor, sevmiyor, eski emdiği emziği emmek istiyo. Nasıl alistiricam? Eskiyen ikinci emzik ve deforme oldu biraz fazla bişi yok ama yine de hijyen açısından yenilemek istiyorum. 6-18 almış bulundum. Kendi kendime dedim 0-6 alsaydım yine keşke diye.
Sorum şu: ben bu ayı büyük olan emzige nasi alistiricam kızımı? Başından geçenler bana bi cevap ucuruurmu???