Selam kızlar biz bugün kaynanamlara geldik de yavrum her akşam 7 buçuk gibi uyurdu tabi dalana kadar iki defa net uyanır emer uyurdu daha şimdi bu akşam inat etmiş uyumuyordu yeni uyutmaya çalışıyorum kızlar bugünlük adapte mi oluyor sizce hep böyle alışmaz demi ya korkuyorum uykusu düzeni bozulsun