Arkadaşlar merhaba ben kardeşim için yol izin belgesi almak için e devlete başvurdum.İslem alındı diyor hala cevap yok burda onu hastaneye götüreceğim İstanbul’dan Balıkesire gelecek 18 yaşında.Kaymakamlığa yönlendirdi polisler ordan da bir şey çıkmadı ne yapabilirim bilgisi olan var mı?