Adakus000 6. Aydan beri bende aynı durumdayım şuan 7,5 aylığız inan gece olsun istemiyorum 40 dk da bir bazen emiyo bazen emmiyo ağlayarak uyanıyo kucağıma alıp pış pış yapıyorum uyuyo beşiğe koyuyorum yarım saat sonra ıngaaaaa bazen de uyanıyo iki saat sonra uyuyo gündüz uykuları çok düzenli geceye anlam veremiyorum