Kızlar selaaamm 🌸
Kızım 19 aylık,Mayıs 6 da 20 aylık olcak inşallah 🙏
Sadece “baba,dede,mama,ham,beeg ” dediği için gelişim testi yaptırmak istedim. Genel olarak da durumunun değerlendirilmesi için bir yandanda.
Psikolog sadece bana sorular sorarak yaptı testi. 15 dk da da bitti sanırım. Şunu yapar mı bunu der mi vs vs 🌿
109 puan üzerinden 92 puan aldı. 17 puanı ile konusmamasindan dolayı kaybetti.
🐢İnce motor,kaba motor,sosyal gelişim vs tam ayına göre çıktı ama dil gelişimi 17,18 aylık gibi 2,3 ay geride dedi.
Sorum şu ki ; bu fark daha da açılır mı yada açılmaması için neler önerirsiniz. (TV telefon tablet yok)
Genel olarak göz teması iyi komutlar iyi isme tepki var vs diye de yorumuna ekledi.