Kızım 3 ay 12 günlük bugün sabah doktor kontrolünden geldik çok şükür bir şey yoktu öğleden sonra aniden huysuzlanmaya ağlama krizlerine başladı uykuda ağlıyor uyuyor bağırarak ağlayarak kalkıyor kucakta bazen sakinleşiyor bazen sakinleşmiyor doktorumuzu aradım o da dedi bugün iyiydi diye 4. Ay atağı geldi aklıma ama tam 4 aylık da değil olur mu ki hanımlar yardım edin