biregesevdasi insan ölümle yaşam arası bir boşlukta oluyormuş şiödi daha çok iyi anladım yaşamın hayatın kıymetini bazen böyle yüzüm asılırdı olan bitenlere de değmezmiş hepsi boşmuş…çok geçmiş olsun amcaya da zature çok kötü hele birde evde atlatmak geçeektenn büyük mücadele olmuş İnş ben ve ailem de bu süreci aşarız