Arkadaşlar kızımda sanırım belirtisi 1 hafta evvel başladı ateş öksürük şeklinde.. Zamanla şikayetler azaldı ben tabiki halsizlik ufak çaplı ağrılar yaşadım ama kızımla ilgilendiğim in olduğunu düşündüm. 2 gün ateş eklem ağrısı baş ağrısı çekince gidip covit testi verdim ve pozitif çıktı emziren anneyim ilaç vermediler nasıl geçti sizin süreciniz yada yakınlarınızda atlatanlar nasıl düzeldi.. Bide acaba kızımla mu vürüstük bende belirtiler çok yoktu sonradan oldu ama kızım felaketti şimdi o iyi ateş yok bişry yok bende öksürük halsizlik var… Nelerle Atlattınız virüsü nasıl geçirdiniz. Şimdiden geçmiş olsun hepimize