deniz_s ben o gün kızımı yıkadım kendim de yıkandım abdestimi aldım dinimizde öyle rütieller yok zaten kırk çıkması bebek için değil anne içindir artık temizlensin ibadetine ve eşine dönsün diye sadece ayıp olmasın diye( sonuçta kimse bi adama karının kırkı çıktı mı diye soramaz)bebeğin kırkı denir