Merhaba herkese. Aile hekimliğine aşı için gidebiliyor muyuz kapanmada? Mantıken gidilebilir ama hemşireye sorduğumda biz açığız ama siz gelebilir misiniz bilmiyorum dedi 🙄 bir de doktor kontrolüne giderken ramdevuyu gösterince sorun olmuyor ancak eşimle birlikte gidebiliyor muyuz? İki kişi olunca cezai bir durum olmaz herhalde diye düşünüyorum. Bilgisi olan varsa yazabilir mi?