Beren16 Hanımlar bebişinizee kaçıncı ayında kan tahlili yaptırmaya başladınız. Şükür her hangi bir sikayetimiz yok ama yaptırmak istiyorum 6 ay 15 günlügüz🌸
SuPerisiiii Beren16 bebeğe kan tahlili mi yapılıyor bide ? Aman allahım aşı yaparken o kadar ağladım kan alsalar bayılırım herhalde 😔😔
GoGirl Beren16 6 aylik ve 1 yasinda yapildi.zaten sorun oldugu icin degil bunlar rutin kontrol olmasi gereken
bikerem Beren16 6ay20 gunluguz. Dun kontrole goturmustum,dr umuz 9aylikken tam kan ssyimi yapalim dedi
S_x_w Beren16 Dr umuz 10 aylık genel kan tahlili alacağım dedi bir de hepatit aşısı ne kadar koruyor değerine bakacağım dedi o yüzden 10.ay diye konuştu
ballitursu Beren16 9 aylıktı tüm kan ve vitamin değerlerine bakıldı 🌸doktorumuz istemişti rutin kontrol amaçlı .