Oğlum 22 aylık. Yumurta alerjisi var. Bilmediği daha önce yemediği bir şey yemedi. Vücudunu kaşıyıp duruyordu. Bi bakayım dedim kaşımaktan kabartmış. Kabarık kabarık böyle. Durmuyor kaşıyor. Doktoruna yazdım dönmedi. Çok panik oldum. Başına gelen, bunu yaptım iyi geldi diyen var mı? Veya önerisi olan? 😔