etaskin Selam anneler.bu aşıyı yaptıran yaptırmayı düşünen var mı.yapılmalı mı sizce.yaptıranlar yan etkileri oldu mu.doktorumuz çok emin konuşmuyo aklıma takıldı benim de.
Annnisshhh etaskin ben yaptıracağım bebeğim dört aylık ama ebe yapmıyor kendi doktoruma Yaptıracağım oda beşinci ayda aşı olmadığı için bir ay daha bekleyelim diyor iki ay arayla iki Doz yapılacak bir yaşını geçince nimerix yapılacak
Caglaaa etaskin bende yaptırıcam benım doktorum öneriyor ülkeye göçmenler geldiği için kesinlikle yaptırmalısın diyor eskiden pek bilinmiyormuş zaten
etaskin Annnisshhh benim doktorum da öyle söyledi ama o kadar emin olmadan konuştu ki kurt düşürdü içimize.teşekkür ederim cevabınız için 😊
etaskin Caglaaa b grubu yeni çıktığı için sanırım benim doktorum pek bilgi sahibi değil b grubu da sık görülüyomuş falan diyo.o yüzden kafamı karıştırdı.yapalım diyor sadece 😀
etaskin Caglaaa ben yaptırmayı düşünüyorm zaten de yan etkili bi aşı aşıdan bi saat önce parasetamol verin dedi.ateş falan oldu mu kimsede onu merak ettim
yasemineymen bende 13. ayda nimenrix yaptirmayi dusunuyosum simdi b icinde asi cikmis. benim dr da salgin mi varki yaptirmak istiyosun dedi kafam cok karisik.