Önce normal burnu akıyordu bugün yeşil yeşil geliyor bayağı. Dün damla kullandım ondan mi oldu acaba yada başka niye olabilir ya netten baktım da sinüzit falan diyor hiç saçı ıslak kalmamis yani sinüzit genelde ondan oluyor diye biliyorum. Her duşta çok dikkat ettim. Bi fikri olan var mı nefes almada da sıkıntı yaşıyor uyurken. 1 yaşında bu arada