Gizem_Teo Seda19 bizde 3520 gr doğduk şuan 6200 ge olduk bende çok mu diye düşünüyordum hep. 2 ay 6 günlüğüz
Zynpoyku1 Bence gayeeet iyi her bebek farklıdır her bebek kilolu olcak diye bir kaide yok en az 400 500 gram alıyorsa aylık bunu normal karşılıyor doktorlar ve birazda genetik ne yapsanda almaz sağlığı yerindeyse gerisi önemli değil 🤗
Nhzilkar Nur003 haftalık 100-250 gram arası kilo alımı normal eğer 100 gramın altında kilo alırsa sıkıntı diyor benim doktorum. Benim bebeğim de 2100 gram doğdu su an 5700 gram 5.5 aylık olduk. Bugün doktor kontrolünden geldik çok sağlıklı dedi. Bence takılmayın