mrvtnr kanıtlanmış bi zararı yok solumasa daha iyi ama sütten geçmesi için deri emilimi gerekiyor hatta kremlerde bile doktorun söylediği tüm vücuduna kas gevşetici sürsen ancak süte eser miktarda geçer demişti… yani zararı var diyenler coşarak gelecek şimdi lütfen kanıt göstererek linçleyin eyvallah diyeyim ♡