Biogai bağırsak düzenliyici ki ilk ay gazı var dediğim için doktor bunu verdi sonrası bıraktım çok fazla ıkındı yavrum ki zaten gaz için işe yaramadı ben nurse harveys kullanıyorum memnunum ama bir de şu var 3. Aydan sonra rahatlıyorsun umarım senin bebeğinde öyle olur .