Devamlı kısır döngü içerisindeyiz, peki neden? Çünkü vakalar tam azalıyor bizim insanımız aaa yasak bitti deyip sokaklara fırlıyor dolayısıyla vakalar iyice azalması gerekirken tekrar çoğalıyor, Allah sonumuzu hayır etsin.. O kadar sinirleniyorum ki şu virüsü takmayan vurdumduymazlara..