Kader3434 Yok artık ya ,doktor değilim ama çocuğunuzun kgsunun ideal olduğunu anlamam zor olmadı yani,kaldı ki kg analizini çocuğun doğduğu kgya göre yapmak gerekir ,bebisinizin 2700 doğduğunu düşünürsek çok çok yeterli kg su maşallah maşallah diyeyim..
Doktorunuz boğum boğum bebek seviyor heralde başka açıklaması yok dediğinin😊😄