Ayazinannesi3001 Valla bende uyandırmıyordum ama facede emzirme akademisi diye bi sayfa var , orda kadının biri sormuş 3,5 aylık bebeğim var uyandırmıyorum doktor da uyandırma dedi sizce sütümü sağayım mı diye. O kadar tepki vermişler ki 3 saatte bir doyurmalısınız , şanslısınız ki çocuğa şimdiye kadar bişey olmamış diye. Bende o postu görünce bi korktum ama acıkınca gerçekten kendisi uyanıyor ve ben uykuya da ihtiyacı olduğunu düşünenlerdenim.