8.5 aylık bebeğin bu aralar ek gıda reddi yaşıyoruz gibi yada emmeye mi mamayami güveniyor anlamıyorum yemiyor bı iki kaşık açar sobra kitliyir yada beğenmiyor artk bizim yediklermize elimle verince ağzını açıyor ama kaşığa açmıyor pütürlü yerdi şimdi o uda yemiyor he gün meyve yoğurt falan veremiyorum porsiyonlar nasıl olmalı anlamadm bı el atın siz neler yapiyorsubuz