Bebeğim 4 ay 23 günlük. Bu zamana kadar hiç tek uyumadı. Yenidoğan 15 gün falan dışında. Hep ayağımda, memede, gögsümde. Yatağına koyunca hemen uyanıyor ya da en fazla 30dk uyuyor. Normalde bebekler uyuyunca anne kendine vakit ayırır bende o yok. Duş alamıyorum, uyuyamıyorum, tuvalet bile bir lüks. Bu durum düzelir mi biraz büyüyünce. Yoksa bu böyle geldi böyle gider mi. Bebeği böyle olup düzenlen var mı. Umut istiyorum çok yoruldum.