Hanımlar esım saglık calısanı ve bugun kovıd pozitif cıktı oglum 2 yasında ımmınol yetmezliği suphesı vardı kontlrelle gidiyorduk ama covdden sonra gıtmedık hıc degerlerı dusuktu ıgg ve ıga en son 10 aylıkken gıtmıstık hanımlar eger oglumda da varsa bırseyolmaz demı cok korkuyorum bizim gıbı olupta ta hafıf atlatan varmı