Gokce1504 Kızlar dikişlerim var 13 gün oldu. Büyük tuvalete çıkarken sanki böyle içim ağrıyor gibi oluyor arka tarafım ağrıyor. Dikişlerim de acıyor korkuyorum. Siz nasıl bi çözüm buldunuz
Halimepolat Gokce1504 dikislerinize batikon sürün, büyük ihtimalle kabizsiniz kabızlık için ilaç alabilirsiniz ben almadım basur oldum 2 ay 17 gün oldu hâlâ çekiyorum artık oturamayinca gidip ilaç aldım🥺🥺
Organikumos Gokce1504 çok geçmiş kuzum bol bol sıvı tüket.. Hoşaf vs içebilirsin.. dikiş olayına bir çözümüm yok şuan düşündükçe bile kötü oluyorum😖 Allah yardımcın olsun merak etme geçecek bir süre böyle zorluyor ne yazık ki 😢
elifhanimm Kabız olmaman lazım bol bol su iç hoşaf iç şekersiz,bağırsal düzenleyici isteyebilirsin doktorundan yakında geçecek,allah bebeğinize ve size sıhhat versin
Gokce1504 Halimepolat evet hep yaşıyorum. Doktorum lavman verdi ama onu da her gün yapmak zararlı olur heralde. Onu yapsam bile korkudan ıkınamıyorum😓
Alivefam Halimepolat bende olmuştum bağsur bi kovaya sıcak su yapın bayaa sıcak olsun bi 15 . 20 dakika kadar oturun suyun içinde bunu 2 yada 3 kere tekrarlayın ilk yaptığınızda hemen faydasını görcekainiz zaten
Mom0911 Gokce1504 canım bende dikişlerimle büyüğüne giderken zorlanıyordum, yapamıyordum. Doktor gliserin fitili yazmıştı,anca onu koyup sonra yapabiliyordum
afraninannesii Gokce1504 bol su bol hoşaf için. Büyük ihtimalle korkuyorsunuz. Ben de korkuyordum doktorum demişti ki korkma dikişlerin patlamaz😬 kabız olmamaya çalışın bol sıvı tüketin
mombeto Gokce1504 kabız olmamak için her şeyi yapın ekmek tüketmeyin çorba için kayısı hoşafı için sakın ihmal etmeyin sonrası çok kötü oluyor
Simra Gokce1504 ay o bendede oluyordu cok asiri ishal olman gerek cok kabiz san olur o doktorum demişti o dikisler dokunsan bile aciyor yani anliyabiliyorum seni cok zor