Bugün kontrole götürdüm oğlumu 27 aylık iştahsızlık vardı doktor bağırsaklara baktı yine bağırsaklar dolu dedi sütü bırak dedi lavman verdi 4 tane bide toz şase suya katıp içir diye sütü bırak dedi ne inek ne keçi ne de koyun sütü verme dedi ben sütü nasıl bırakabilirim gözünü açar süt yatarken süt der yani süt kabız ediyormuş bişey yemiyor şu dönem yani çok zorlu olacak ama sağlığı için bunu yapmak lazım önerileriniz çok önemli benim için şu an kefir versem istedikçe dedim onu da verme dedi