Minamm2020 Kızlar çok moralim bozuk geçen hafta salı betam 30 çıktı bu salı 130 çıktı doktor kimyasal gebelik olabilir dedi yarın tekrar vericem kan ikiye katlamamissa müdahale edicem dedi sürpriz bir gebelikti ama çok moralim bozuk 😔bu durumu yaşayan oldumu
Hismom Minamm2020 bir haftada sadece 100 artması sonucu pozitif ve sağlıklı bir gebelik olması maalesef imkansız 🥺
MevaNur3 Minamm2020 çok düşük değil değerin aslında. Başka bir doktorda görün istersen kimyasal dedi diyorsun kimyasalın neyine müdahale edecek ki kendiliğinden kaybolur kimyasal adet kanamasıyla
2bebelianne__ Minamm2020 benimde değerim 50 yada 60 gibi birşey çıkmıştı yükselmesi gerekirken değerim sonradan düştü 20 lere kdr doktor kimyasal gebelik olduğunu söyledi yani tüm gebelik belirtilerini yaşadım yumurta dölleniyormuş ama bebek oluşmuyormuş bu yüzden kimyasal gebelik 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 8 aylık kızım var ♥️
MevaNur3 Minamm2020 kimyasal gebelik demek daha oluşmamış rahme yerleşmemiş demek herhangi bir müdahale ye iğneye gerek duymaz adet kanaman olur atar parça bile düşmez 2 kez kimyasal geçirdim
myloves23 MevaNur3 canım bi bakar mısın. Şuan adetliydim adetimin 3. Günü. Bugün hormon testi yaptırdım doktor gebelik pozitif dedi bana. Düşük yapabilirsin büyük ihtimal dedi. 2 Gün sonra tekrar gel bakalım dedi,sence bu kimyasal gebelik mi çünkü adet görüyorum
MevaNur3 Minamm2020 zaten adetin e yakın veya bir kaç gün geçince öğreniyorsun gebeliği 2-3 gün geçmeden adet olmuştum ama benim değerlerim çık düşüktü canım ilk 6 çıktı sonra 12 çıktı sonra 5 e düştü senin değerin güzel
SalEz Minamm2020 Benim arkadaşımında 9 gün geçikti 22 Nisan da 113 beta hcg 26 nisan da 302 olmuş bende onun için sordum onun ki de ôyle acaba diye
Anyaangie Ben de kimyasal gecırdım ,degerım daha da düşüktü.kendılıgınden dusuyor adet oluyorsun daha yogun ve agrılı o kadar.su an 14 aylık oğlum var ,kısa surede tekrar kalırsınız🌸
Minamm2020 Anyaangie Gittim canım oda aynısini söyledi değerlerime bakıp yarınki kan sonucum belirleyecek
Anyaangie Minamm2020 hakkınızda hayırlısı olsun,evet üzücü oluyor ama umutsuzluga kapılmayın ,dedıgım gıbı rahım kendını toplayınca tekrar kalırsınız ♥️