1 yaşında oglum var bir yaş aşisı İcin salık ocagına gittim oglum yürüyerek girdi doktor bacaklarında sıkıntı var dedi de vitamini verdi kullan 1 ay sonra bakıcam dedi bize normal geliyor başına gelen varmı de vitamini düzetırmı oglum cok düşüyor ondanmı dedim olabilir dedi