Kubra4416 bende bunaldım aylardır ailemi görmüyorum, ablalarımı abilerimi bn nasıl aylardır evdeysem sizde oturun yaa bu yasaklar neden geldi bnm için değişen birsey olmadı bn zaten evdeydim bebeğim 1 yaşına geldi teyzelerini telefondan tanıyor dayılarını da aynı şekilde, oturun evinizde azalsın sa bitsin bu hastalık