Daha çok ufak zamanla alışıyor günde bir kaşık bile yutsa yeter tadını alması önemli doyması değil bu dönemde. Fakat en etkili yöntem siz yemek yerken bebeği de sizinle oturtun. Bebekler taklit ederek öğreniyorlar. Sinirlenmeyin istemiyorsa afiyet olsun diyip kaldırın tabağı bi sonraki öğünde tekrar teklif edin. Bi kaç zamana farkı göreceksiniz. 😊