Canan27 testlere zten bende güvenmiyorun asla.Babam 2 haftadır mahvoldu tüm korona belirtilerini yaşadı 2 test yaptı ikiside negatifti.Dün aşırı öksürüksen acile gitti film çekildi ciğerlerde tutulma varmış koronayı atlatma aşamasındaymış şimdi.E hani negatif çıkmıştı bu test dediğimizde de yanlışlık olabiliyor dediler.Bak süt ve sarımsağı birllte tüket,kekik çayı yap kendine bu ikisi çok iyi geliyor denedim 🙏🏻