Deletedmom5284 [silindi] bende hep sağdım bu olay bitmesin diye her zaman dolapta fazla sütüm oldu gerçekten kurtarıcı
[silindi] Deletedmom5284 mochi mi kullandın. Ben az önce sol göğsü emzirdim biraz emdi bıraktı sonra tekrar istedi sağı verdim onu emerken sola mochi taktım 50 cc çıkardım şimdi sağa takıyorum sağdan gelmiyor gibi ama sütüm var 🤷🏼♀️
FirdevsNeva [silindi] kendi bilir tabiki ben karışamaz fikrimi söyledim emzirdiler sütü artacak zaten ekstra sapması gerek yok bence
[silindi] FirdevsNeva orası öyle tabi biz sadece fikrimizi söyleriz. Benim mesela bebeğim tam bitirmediği için göğsümde süt birikiyor sonradan emmek istediğinde sütün gelmediğini farkedip sinirleniyor . Bende göğüs pompası kullanıyorum bebek içmeyi bıraktıktan sonra kalanını çekiyor meğer sütüm varmış bebek çekmediği için kalıyor öyle ağrı yapıyor sonrasında
FirdevsNeva [silindi] Evet her anne farklı farklı tecrübeler yaşıyor duyduğumuzu yaşadığımızı paylaşıyoruz.Benim başta arkadaşın anlattığı gibi kendiliğinden akıyordu, bende memenin altına biberonu koyuyordum😅
Zalimsin Bence ziyan olmasın aventin kapaklı silikon göğüs aparatı vardı fazla süt orda birikir saklarsınız ya da mochi pompa filan yazık olmasın süte
gocebebirbayan Melmural ne şanslısın. Benim de sütüm bebeğime yetmiyor çok az geliyor mama ile destekliyorum 🙁
AsyaninAnnesiiii [silindi] lansinoh şiddetle tavsiye ederim bende ilk wee baby aldım . Paketli ürün bozuktu iade ettik hemen
Burcumtlg Bir göğüsünden emzirirken diğerinden akmaması için 2-3 parmağının ucuyla bastır masaj yap hem üstün akmıyor geri gidiyor emzirdiğin zaman geri geliyor tabiki. Tavsiye ederim. Hem sütün ziyan olmuyor. Hemşire tavsiyesi 🌸
AsyaninAnnesiiii Melmural göğüs pediyle önüne geçebilirsiniz . Ben 16 ay kullandım göğüs pedini banyoya girince sızlayıp fışkırıyordu sütüm 🤷♀️ bu kadar olması bebeğide zorluyor.