Merhaba güzel anneler
muhasebe mezunu ama hiç bir çalış geçmişim olmayan biriyim bugün bir yakınım yeni iş yeri açacağını ve muhasebesinde çalıştırmak istediğini söyledi okuldayken derslerim çok iyiydi lise de bilgisayar bölümünde mezun olmuştum beni hafifletecek şeyler duymak istiyorum bı işi oturtmam uzun zaman alır mı acaba zorlukları da vardır illaki ama öğrenilmeyecek birşey değildir diye umuyorum hiçbir şey için geç değil daha 25 yaşındayım herkes annesinin karnında öğrenmiyor ya değil mi 🤣🤩🤩🤩😍💐