Oğlum 11 aylık daha bugün 11 aylık oldu Sağlıkocagına götürdüm Kilosuna baktı boyuna vs Kilosu 11 boyu 79 cm çıktı Önce iyi yaşına göre çok güzel dedi sonra Biraz Zayıf mı ya dedi bende şaşırdım Sizce normal Mi Anlamadım mama ile besleniyor 3 aydır Memeden ayrıldı Malesef kilo takıntısı olan bi insan değilim Zaten Önce sağlık diye düşünüyorum Ama Her gören de ay zayıf diyor oğlum uzun boylu Benim gibi belli etmiyor kilosunu 🤷🏻♀️