1ikizannesi Bebeğimin uykusu var çok belli gözlerini kapatıyor uyuyor gibi ama ağzından emziği düşer düşmez ağlamaya başlıyor derin uykuya bir türlü dalamıyor 2 gündür böyle. Benim gibi olup buna bi çözüm bulabilen var mı ? Veya sebebi ne olabilir ?
Derenbahar 1ikizannesi ben emzik veriyorm bi de YouTubedan pış pış sesi açıyorum dalıyor uykuya :) o sese dayanamayıp ben de uyuyorum 😂
Rmys123 1ikizannesi valla cnm bnde aynı durumdayım bzde 44gunlugz ıkı gundr ıyıydı bugun gne 11bucuktn berı derin uykuya dalamadı tam yatagıma bırktm uyud u dıyorm gne başa sarıyorum 😞
1ikizannesi Derenbahar ilk zamanlarda onu yaptım güzel güzel daldı ama şimdi ne açarsam açayım tık yok dediğiniz gibi ben uyuyorum o uyumuyor 🤦🏻♀️
1ikizannesi Rmys123 atak döneminde miyiz diye düşünüyorum benim bebeklerim ikiz bu sadece birinde var o zaman ikisinde de olurdu.. bi duş aldırmayı düşünüyorum sizde deneyin bakalım belki iyi olur