Nurnehir kaynanalara kalsa tüm eski adetleri yapcaklar ya.asla yaptirmam.benimde oglumun burnu tikali hafif hastaydi.diyo ki kulaklarini kapatip agzindan uflesek burnu temizlemir eskiden biz oyle yapiyoduk diyo allahm yaaa heee cocugun beynini akıt. Kendilerine oyle yapilmis sanirim hepsi yarim akilli