3children1mom YavruKurdum Kasa genişse l yoksa m olur aşkım o zaman 😂 ha salas seviyorum dersen l olur sana ☺️ 40 beden olmalısın
Dmt-01 YavruKurdum belinizi kalçanızı göğsünüzü ölçün markaların sitelerinde genel beden ölçüsü için listeleri var ordan bedeninizi bulabilirsiniz benimde boyum 153 kilom 58-59 arası değişiyo ama üst herzaman s beden oluyo bütün markalarda yani elbise bedenim kotonda hep 36 dır diğer markalarda değişebiliyo alt bedende genelde 36 oluyo yani enson Lc den kot almıştım 5-6 ay oluyodur 26-36 yazıyodu bedeni tam oldu yani kotondada genelde alt 36 oluyo wma kumaşa kalıba göre değişkenlik gösteriyo bedenini bilmediğim markayı denemedn almayı pek tercih etmiyorum iade etmek zorunda kalıyorum hep
Derinmevzu20 YavruKurdum bunu en iyi mangonun sitesinden öğrenirsiniz , herhangi bir elbiseye veya gömlek tarzı bi Kıyafete girip bedenimi bula tıklayın . Ben öyle yaptım gayet güzel oturdu. Her markadan çekinmeden o bedeni sipariş edebiliyorum
adastra Derinmevzu20 Ben de aynısını Zara’da yaptım çok mantıklı cidden hatta alışverişimi çoğunlukla ordan yaptığım için direkt almak istediğimde bedenimi gösteriyor bu üründe sana bu beden olur diye 😁
Nik_mik_yok YavruKurdum boyum 1.48 ,kilom 61 . Pantolon kot 30 yada 32 ,kumaş 40 yada42 .üst beden de L alıyorum yapışmasın diye. Ama salaş bi modelde s m aldım daha yeni. Oda güzel oldu .modele göre Ya bi biraz da bedeni ayarlamak
Simurg Benim de kilom seninle aynı üst beden 38. Alt beden için bişey diyemem 🤣 pantolon cesaret edip alamiyorim internetten basen var çünkü 🤦🏻♀️