1 ay 3 günlük oğlum var. İlk zamanlar her emzirmeden sonra mama veriyordum. Her bezini dolu dolu alıyordum. Şimdi çoğunlukla emziriyorum. Artık Günde 2-3 defa mama veriyorum . Mamayı azalttım çünkü emzirdikten sonra ağlamıyor. Ama artık bezini pek doldurmuyor. Acaba doymuyor mu?