KayraSancarMomM Merhaba canım anneler ❤️ Doğum yapalı 22 gün oldu toparlayıcı giyiyordum ama şöyle güzel kullandım memnun kaldım dediğiniz korse öneriniz var mı ☺️
Tugcee11 KayraSancarMomM owli kullanıyorum ben memnunum 18 gün oldu doğum yapalı eve geldikten sonra takmaya başladım karnım eski haline döndü
ilknur06 KayraSancarMomM owli kullandım ben sezaryen doğum yaptım sarkıklığı hemen toparladı göbeğim küçüldü ama tam gitmiş değil sanırım sporla da desteklemem gerek
Bayanironi KayraSancarMomM https://www.yamunakorse.com/yamuna-askili-premium-korse-siyah ben emzirdiğim için böyle göğüs tarafı açık aldım
KayraSancarMomM ilknur06 hamilelikten önce de ufak göbeğim vardı öyle büyük değil ama korse ile de desteklemek istiyorum bende tabi sporsuz hepsi gitmez
ilknur06 KayraSancarMomM owliden çok memnun kaldım o sarkıklığı beldeki fazlalığı hemen toparladı. Zaten hamilelik sonrası için üretilmiş.