Findikfistik Nur_94 bugün 3 ay 1 günlük. 27 Ocak doğumluyuz😇 valla bence de çok çabuk geçti gibi ama hayatımda hiç bu kadar seri çamaşır yıkayıp ütü yapmamıştım. 😂🤣 kusma problemimiz var da o yüzden
KzyMrv Nur_94 Biz 3 ay 6 günlüğüz zaman hızlı evet gözümün önünde çabucak büyüyor ama 3. Ay bomba gibi geldi resmen kolik bebekti biraz sakinlemişti ama günlerdir uyumuyor emerken zorluk çıkarıyor kaka yapamıyor çok stresliyim bütün gün kucaktayız ağlamasın iyi olsun gezdireyim yeterki🤦🏼♀️
Gelincik06 Pazartesiydi,evet büyüyorlar ama bana çabuk gelmiyor nedense çok inişler çıkışlar yaşıyorum ondandır belki de
Nur_94 Gelincik06 evet cok zor inanılmaz yorulup halsiz düşüyorum ama onun bi gülüşü herşeyi unutturuyo 😊
Kursad_1201 Çabuk mu? 🤦🏻♀️ Allah’ım şikayet gibi olmasın da 3 sene gibi geldi. Alerjik, kolik, gece gündüz uyumayan bir bebekle çok da çabuk geçmiyor günler 😀 allahım acılarını sıkıntılarını göstermesin ama benim saçlarım şimdiden ağardı, belim büküldü 🙃
KzyMrv Kursad_1201 Alerji şikayetleriniz nelerdi bizim de mukuslu kaka sorunumuz vardı doktor direk süt ürünleri diyeti verdi mamayı değiştirdi oğlum 10 gün boyunca kaka yapmamaya başladı🤦🏼♀️Fitille kaka yaptı mukus yoktu diyeti açtık şimdi hala yapmıyor
Nur_94 Kursad_1201 benim bebek gündüzleri çok uyumuyo da gece uyuyo bakalım umarım değişmez 😃 ha yoruluyo muyum hemde ne yoruluyorum 😂 uyku nedir bilmiyorum 🤷♀️