Sevgili anneler kızım 8 aylık emziriyorum aşı sıram baya oldu geleli ama emziriyorum diye vurdurmaya çekiniyordum ama son zamanlarda emziren annelerin de vurdurduğunu duydum sizlerden yaptıran oldu mu ben kızıma bi zararı olur mu acaba diye korkuyorum doktorumuzada sordum şimdi cevabını bekliyorum sizlerden de var mı hem emzirip hem aşı yaptıran