Ümitsizce yazıyorum. Çünkü açtığım hiçbir posta geri dönüş olmuyor,artık eskisi kadar girmiyorum buraya o yüzden. Kayınvalide-görümce postları daha talep görüyor burda
yine de belki bilgisi olan vardır da hayrına yazar. Hamidiye Etfale gidipte çocuk doktorlarından memnun kalan var mı acaba ?