Nrgs bir yaş aşıların da biraz farklı oldu be yazık ki, diğer aşılar da hiç ateş olmadı . Ama bir yaş aşıları bütün deneğimizi alt üst etti, ateşe bağlı nöbet geçirdi oğlum 3 gün hastanede kaldık. MR çekildi şükür sorun çıkmadı. Ama ben yaşlandım resmen. Kendim de hemşireyim çaresizlik çok kötü, o yüzden burada gördüğüm her anneye tek önerim lütfen ateş olduğun da çok beklemeyin , doktorunuz ile iletişime geçin.