3401rumeysa Merhaba arkadaşlar Bir şey soracağım Bulaşık makinem bittikten sonra deterjan kalıntıları bırakıyor sizce neden olabilir bu durumu yaşayan oldu mu
Eminos 3401rumeysa kapagin onunde bisey kaliyordur deterjan kutusu acilamiyordur veya fazla deterjan mi koyuyorsunuz
Zumra_ 3401rumeysa bende yüksek derecede çalıştığında kalıntı kalmadığını farkettim sanirim eritmiyor
3401rumeysa Eminos normal tablet deterjan ve kapak açılıyor bardakalrda tabaklarda kalıyor deterjan izi
3401rumeysa Yerfistigininannesi evet ediyorum bulunduğum şehirde su sıkıntısı çok var ve en üst kattayım bazen su tazyikli gelmiyor ondan olabirmu acaba
3401rumeysa Zumra_ evet aslında bende kısa zamanlida yıkandığında kaliyo genelde ama 65.derece ve üzerinde gormedim hic