Doğum yapalı 2 ay oldu . 1 haftadır göğsümde ceviz büyüklüğünde sertlik var . Daha önce antibiyotik kullandım ama bu sertlik geçmedi. Sagiyorum surksli emziriyorum sıcak soğuk kompleks yapıyorum tarafla tariyorum geçmiyor o sertlik. Sizin bildiğiniz bir yöntem var mı acaba. Nasıl geçer ağrı yapıyor bana