alerjikcocukanasi Onoff10 her doktora gittik sayılır,Fatih Çelmeliye gidecegız 7 gun sonra istersenız size yorum yazarım.
Bsraa2607 Merhabalar. Alerji doktoru değil çocuk doktoru ama Şahsine Gül hanımla yürütüyoruz oğlumun alerji sürecini çok memnunum çok ilgili ve bilgili bir doktor
Bsraa2607 Onoff10 Evet süt alerjisi 21 günlükken başladım diyete sekiz aylık olduk. Sadece süt ürünleri kaldı iki hafta sonra onları açacağım inşallah
Bsraa2607 Hamt Teşekkürler. 21günlükken sürekli ağlama , geçmek bilmeyen gaz, karında şişlik ve mukuslu kakayla başladım diyete daha sonra kakada kan gördüm. Popoda da çatlak vardı
Bsraa2607 Onoff10 Ben ilk önce Nedim doğana takipliydim beni rahatlamadı ben de şahsine hanıma geçtim ve iyi ki de geçmişiö diyorum şimdi
Hamt Bsraa2607 ilk oğlumdada çoklu gıda alerjisii vardı nedim doğan sayesinde atlattık çok şükür bizdede diğer hekimler sadece zaman kaybı olmuştu :(
Bsraa2607 Hamt doktorluğuna laf söylemem çok iyi bir hekim ama beklediğimi göremedim ben tam anlamıyla çok gecmiş olsun sizede biz de atlatırız inşallah 🙏