Merhaba güzel anneler,
Dün kızımın dudak içinde biraz beyazlık gördüm, bugün de biraz daha arttığını fark ettim oyun oynarken. Sonra üst dudağını da kontrol ettiğimde orada da fazlasıyla olduğunu gördüm. Neden olmuş olabilir bu yaralar, nasıl geçebilir acaba. Hastaneyi aradık ama doktorumuza randevu vermiyor. Acile de gitmek istemiyorum açıkçası. Başına gelen varsa yazabilir mi, çok huzursuz davranıyor 3-4 gündür geç fark etmişim sanırım, önce üst dudağın çıkmış belliki görmedim 🤦🏻♀️🥲

